Sjikane og Havet

Da min venninne og jeg skulle oppleve Erlend Osnes live, måtte vi bo litt ekstravagant; Scandic Havet.


Utsikten et det første som slår en, deretter komfort og atmosfære. Tomt kjøleskap som vi selv fylte med vin, øl og makrell i tomat (min personlige favoritt!).

Sørgående Hurtigrute passerer presis.


Grei utsikt å starte dagen med.


Erlend Osnes og "Sjikane" var en positiv overraskelse for meg. Jeg hadde sett for meg litt vulgær og artig vitsing på en fredagskveld, der bannskapen og moralen satt løst. Men den godeste Erlend hadde en mer nyansert forestilling enn som så. Det var rett og slett noen betente samfunnssaker som kom opp, pakket inn i humor, men likevel tilstede. Man satt og lo, men tenkte samtidig at dette var jammen meg å treffe spikeren på hodet. Det var så klart litt "hæstkuk" og "vaginal prolaps" i tillegg, men det var da tross alt fredag! ;-)

E x

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Svekaker fra Beiarn

Ekstra grove bonderundstykker

Piknik i Hyde Park