And winter came

Etter flere måneder uten snø, kom endelig belønningen og vi fikk full vinter nordpå også. Og det er ikke hver dag man ser "Snøkaos" som hovedoppslag i Avisa Nordland, men det var faktisk hele forsiden. Husk dette kjære søringer når vi (ikke jeg, helt sant!) erter dere hver vinter når den første snøen kommer ;-)

Men uansett, snø fikk vi! Og siden jeg ikke kan juble så høyt fordi de rundt meg ikke er like begeistret, gjør jeg det her på bloggen i all "stillhet". Og siden det ikke ble en typisk "White Christmas" til jul, hva var det første jeg gjorde da jeg kom hjem fra jobb den første snødagen? Joda, det var rett på med Andrea Bochellis "White Christmas"- cd. Bare èn gang, men det gjorde susen!

En annen jule-cd jeg er glad i er Enya sin "And winter came...". Men bortsett fra "Oíche Chiún" ("Stille natt" på gælisk), så er ikke de andre sangene kjente, og de fleste er nyskrevne. Så den plata kan jeg finne på å spille ellers i året også, både fordi den er så vakker og ikke spesielt julete.



Lite takras på vei.

And may all your Christmases be white...

 
E x

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Svekaker fra Beiarn

Ekstra grove bonderundstykker

Piknik i Hyde Park