Skjærgårdsdrømmen Hvaler

Da jeg besøkte familien på Nøtterøy fant vi ut at vi skulle dra på en ekskursjon en dag, og siden vi ofte har dratt til Tjøme (som jo er helt nydelig!) ble valget Hvaler denne gangen. Og jeg ble ikke skuffet, du verden for noen vakre omgivelser! Vann og himmel og dyre feriested om hverandre, en perle ytterst i Oslofjorden.



Niste hadde vi også med, og den nøt vi på bergene like nede ved vannet.

Mmm... kanelknute.


Du må kanskje ha litt penger for å eie en bolig her, men man kan jo se seg rundt og la seg imponere likevel.



Litt butikk- nerding, men det er ikke ofte man ser manuelle prislapper, stort sett er disse elektroniske. Men på Coopen der jeg jobber har vi fortsatt manuelle, og som dere ser her; Joker på Hvaler. Vi er altså  i et aldeles utmerket selskap!

Fant til og med "Gamle Ole", jammen ikke verst. Denne butikken hadde i det hele tatt et særdeles rikholdig utvalg til tross for at den var liten i areal. Jeg kan tenke meg det er veldig travle dager her i sommermånedene.

Spennende å oppleve noen nye steder i vårt langstrakte land, og så i såpass godt selskap da, ingen klager!

E x

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Svekaker fra Beiarn

Ekstra grove bonderundstykker

Piknik i Hyde Park