Nytt år, nytt håp

De varmeste ønsker til dere alle sammen for det nye året!


2022 ble på flere måter ikke som vi hadde forventet, og 2023 vil nok bli krevende for folk både i Norge og den urolige verden utenfor. Men jeg har håp. Håp om fine dager. Håp om medmenneskelighet. Håp om våpenhvile. Håp om klimamål som nås. Håp om at kjærligheten alltid vinner.


Noen hendelser vet jeg allerede om og gleder meg til i det nye året, blant annet min eldste nevø sin konfirmasjon. En milepæl og en feiring jeg gleder meg til å få ta del i. Ellers tar jeg mye som det kommer, men håper på turer i fjellet, solnedganger, lange morgenstunder, vinglass, gode samtaler, og latterkramper. 

Godt nyttår!

 E x

Kommentarer

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Svekaker fra Beiarn

Ekstra grove bonderundstykker

Piknik i Hyde Park