Hold ut, hold frem, hold på

Det er alltid noe spesielt med å gå inn i et nytt år føler jeg. Selv om det på kalenderen bare er å bla om fra en side til neste, så kjennes det likevel ut som om man legger noe bak seg og ser framover med blanke ark. Det er kanskje derfor så mange lager seg nyttårsforsett, med håp om at det nye året skal bli enda litt bedre enn det gamle. Jeg har aldri hatt nyttårsforsett, men hvis folk spør meg så sier jeg bare at jeg har det samme hvert år; å prøve å være et godt menneske. Det høres kanskje enkelt ut, men det er ikke alltid det. Noen ganger betyr det å være et godt menneske å ta upopulære avgjørelser, og det kan ofte være utfordrende og vanskelig.

2020 har vært krevende for mange, og det kjennes kanskje ekstra håpefullt å kunne bla om kalenderen til 2021. Vi får se hva året bringer, og til tross for en røff første nyttårsuke, så håper jeg det blir et godt og givende år for så mange som mulig.




Nyttårsaften på Prærien.

Pater Familias med viktig budskap på årets siste dag.

TIDENES gave fra min far, hjemmelaget og helt suveren! Jeg gleder meg til mange avslappende stunder med denne herlige innretningen.


Alle gode ønsker for det nye året. For å sitere Halvdan Sivertsen;

"Hold ut, hold frem, hold på."


 E x





Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Svekaker fra Beiarn

Ekstra grove bonderundstykker

Piknik i Hyde Park