Sjokoladegleder fra Jentene på tunet


Når min kjære søster og jeg virkelig slår på stortromma i sjokoladeverdenen, da bestiller vi oss en konfekteske fra Jentene på tunet. Dette er ikke sjokolade man bare "måker innpå", og det er ikke bare fordi det koster noen kroner ekstra. Men hver bit er som et lite kunstverk, både i utseende og smak. I en konfekteske kan man bestille 8 forskjellige smaker fra det rikholdige sortimentet deres, 6 biter av hver. Vi har fått noen favoritter, men prøver også ut nye biter. 



Gründer og daglig leder for Jentene på tunet er Iris, som er utdannet kokk og kostholdsøkonom. Hun har skapt intet mindre enn et sjokoladeeventyr som nå opplever stor suksess og stor etterspørsel. 

Til adventstiden kommer de med en adventskalender, og har ellers sjokoladegaver med forskjellige tema som påske, kjærlighet, natur og kaffegodt. 

Om du vil glede noen du er glad i med noe spesielt godt, eller unne deg selv litt sjokoladelykke, så kan jeg anbefale disse godsakene. Jeg våger å si det er vel verdt prisen, men det er jo min personlige, sjokoladeelskende mening. 



E x

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Svekaker fra Beiarn

Ekstra grove bonderundstykker

Piknik i Hyde Park