Nye eventyr med Stones

Juni 2018

I juni var jeg og og noen venner i Edinburgh og nøt noen gode dager i Skottlands herlige hovedstad. Vårt hovedmål var the one and only; Rolling Stones! Og alle rockehjerter gledet seg villt!


Edinburgh Castle er et must, og denne gangen fikk vi også se "the change of guards".



Denne fontenen har nylig kommet på plass etter å ha vært tatt ned og reparert. Men sperringene rundt var ikke borte enda, så vi fikk ikke beundret den i sin fulle prakt.


Te og scones, mer britisk blir det ikke.


Og skotsk Haggis så klart!






Woop woop, venter på Mick og gutta!
Oppvarmingsartisten var Richard Ashcroft, mest kjent som frontmann i The Verve.




Ronnie Wood people!









See you soon, ja det håper jeg altså!

Om enn med noen timers mellomrom; Heidi og meg på trappa med Keith Richards ;-)


Plutselig kom vi inn i en kvinnemarsj, det var nemlig 100 år siden kvinner fikk stemmerett i Skottland, og tusenvis marsjerte i gatene og sang og ropte slagord.



I et lite kunstgalleri hadde de stilt ut en del av Ronnie Wood sine malerier. Jeg hadde på meg Stones- tskjorta, og en mann som også var i galleriet kommenterte det. Vi hadde begge to vært på konserten, og var like oppglødde og begeistret og snakket om alt vi gjerne skulle sett om igjen med en eneste gang.



When in Scotland.....


E x

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Svekaker fra Beiarn

Ekstra grove bonderundstykker

Piknik i Hyde Park