Start me up

Amsterdam 2018

Familie kan være så mangt, og for meg så er også nære venner en del av familien min, selv om vi ikke deler samme slektstre. Jeg er velsignet å ha blitt kjent med spesielle mennesker over hele verden, men noen gjør sterkere inntrykk enn andre. Noen blir til nære venner og etter hvert familie. Tre av disse fikk Præriefrøkena ut fra pop-, musikal-, Celine Dion- bobla, og inn i det aller helligste; Rock n' Roll baby! Og jeg gikk fra å ha meget liten kunnskap om, til å bli ihuga fan av selveste Rolling Stones. Dette resulterte i et eventyr av en tur til Amsterdam, hvor heltene skulle oppleves live. Woop woop!




Litt sightseeing måtte til

When in the Netherlands...



Madame Tussauds. Riktignok har jeg opplevd denne turistattraksjonen i London flere ganger, men bare la meg ha det sagt; Madame Tussauds i Amsterdam på en fradagskveld er en helt egen opplevelse! Det var nesten mer interessant å observere folk enn voksfigurer.


Robbie <3








Flott gjeng på Hard Rock Cafè, og her spilte de så klart Stones- låter og gjorde oss ekstra gira på konsert. Ikke minst så begynte flere og flere fans samle seg i sentrum av Amsterdam i timene før konsertstart. Det var ikke vanskelig å kjenne dem igjen; de fleste hadde både t- skjorter, hatter, tatoveringer osv. med Stones' karakteristiske symbol med røde lepper og tunge. 












Woop woop!


Iiii know, it's only Rock n' roll and I like it!

Jeg måtte reise hjem en dag før resten av familien pga. jobb, og det var rett og slett litt vemodig.

Jeg holdt nesten på å "gå feil" da jeg kom til Gardermoen og ta en retur til Amsterdam ;-)








E x

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Svekaker fra Beiarn

Ekstra grove bonderundstykker

Piknik i Hyde Park