Alle gode ting er tre... minst

Birmingham 2017

Nå kan jeg nok kalles en offisiell "stalker" av Celine Dion! Torsdag 3. august fikk jeg IGJEN den store æren av å oppleve henne live, for 3. gang! Og hun skuffet ikke, tvert imot så virket det som om hele dama hadde fått et solid energikick av å være på turne i Europa og fylle hvert et sete i arenaer og konserthaller, og oppleve publikums enorme begeistring og engasjement.

Men først; Kjos og Norwegian bragte meg trygt fra Bodø til Oslo, og jeg hadde den vakreste utsikten jeg vet:





Beiarn <3



Denne lille handelen på Gardermoen kostet meg omtrent like mye som selve flybilletten min til London :-D


Fra Oslo bar ferden videre til London.

Vindmøllepark ute i havet, ypperlig!






Utenfor Victoria Station.



Det ble et lynkjapt opphold på Victoria Station i London før jeg hoppet på toget til Birmingham. Og i Birmingham hadde jeg booket et rom på Britannia Hotel, 350 kr natta, og etter varierende anmeldelser på Tripadvisor så var jeg meget spent på hva som ventet meg. Men rommene var helt greie, litt slitt, men absolutt verd den lave summen jeg betalte for det. Servicen var ikke imponerende, og resepsjonistene kunne gjerne gått på et lite smilekurs, men det var tross alt ikke et dyrt hotell, og man kunne kanskje ikke forvente det helt store. Det var uansett veldig sentralt, og kort gangavstand til togstasjonen og konsertarenaen.




Stort sett alltid vannkoker, te og kaffe på hotellrommene i dette landet (selv om det er rimelige rom), det liker jeg godt.

















Barclaycard Arena


Celines oppvarmingsnummer var en dame som var "stemmeparodiør" (hvis det er det det kalles), og parodierte kjente sangstemmer som Amy Winehouse, Adele og Sia. Det var et av de bedre oppvarmingsnummerene jeg har sett, og man ble absolutt ekstra gira på å se selve hovedpersonen; Celine Dion.


Før Celine entret scenen, så begynte flere i publikum å synge på sangene hennes og ta bølgen. Så da hun endelig dukket opp, og tonene til "Power of Love" kunne høres, dundret applausen og jubelen i salen, og folk fløy opp av stolene. Kjempestemning!









Jeg gjør det gjerne igjen!


E x

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Svekaker fra Beiarn

Ekstra grove bonderundstykker

Piknik i Hyde Park