Søstertur til Farris Bad

Mai 2017

Min kjære søster og jeg hadde et luksusdøgn på Farris Bad i Larvik. Det var virkelig herlig å bare kunne slappe av og kose seg, og få både spabehandlinger, god mat og kvalitetstid sammen. Ahhh..!



Utsikten fra rommet vårt




Spa'd out! Bildet er egentlig ikke så ille i seg selv, men virkeligheten er litt mer sammensatt; jeg hadde akkurat fått en uplanlagt ansiktsbehandling (det ble noe tull med bestillingene), og hadde et lag mindre hud å rutte med da min søster og jeg satte oss ut på balkongen for å nyte livet og et glass hvitvin. I sola. Og jeg blir i utgangspunktet lett solbrent.



Jeg brukte solkrem, og satt mesteparten av tiden i skyggen, men du verden hvilken hummer som sjekket ut dagen etter!





Middagstid og "fin me vin"!





Og til frokost var det tran...

...i et shotglass.


Herlige timer, takk Mette! :-)


E x

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Svekaker fra Beiarn

Ekstra grove bonderundstykker

Piknik i Hyde Park