Søskentur

Februar 2016

For en kort luftetur, så er en helgetur med Kielbåten helt ypperlig. Og nå reiste jeg ikke alene, men sammen med begge mine søsken + familie. Det var nesten litt uvant å ikke skulle være på egenhånd, men vi trengte denne helgen sammen. Jeg kan ikke huske sist vi var på reise sammen, så dette ble veldig hyggelig og givende :-)


Color Magic i Oslo



Solnedgang og cocktails må til. Siden jeg tilbragte en del "ventetid" oppe i baren/cafèen (nevøer som skulle legge seg, brødre som skulle gamble osv.), ble jeg såvidt litt kjent med noen av servitørene der. Bl.a så var det en kveld jeg satt der med to cocktails; en til meg selv, og en til min søster som bare skulle sjekke tilstanden til mann og barn i lugaren. Så kom en kelner forbi; "Sitter du her og drikker alene?", og da mine søsken kom; "Fant du noen å drikke sammen?", og jeg svarte at jeg bare hadde leid dem inn :-)  Kvelden før satt jeg med to tomme "San Francisco"- glass og en Baileys, og kelneren bare konstaterte; "San Francisco er godt". Da hørtes det ut som en teit unnskyldning da jeg forklarte at den ene var min bror sin....som ikke var der.....




Fikk heldigvis selskap etter hvert.


Show og gambling





Noen som syntes Kiel var stusselig.....


Sisters at Starbucks!



Så var det tid for herskapelig middag på skipets flotteste restaurant; Manhattan.

Forrett; rådyrlår

Vin som het "Mother's milk"


Mmm...dessert må man ha.


Takk for turen, godt vi har hverandre! <3


E x

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Svekaker fra Beiarn

Ekstra grove bonderundstykker

Piknik i Hyde Park